Tràmits i gestions
- Comunicació prèvia d'habitatges d'ús turístic
Des de l’1 de juliol de 2021, la tramitació de l’habilitació dels habitatges d’ús turístic (inici d’activitat, canvi de titular i baixa) s’ha de fer per part dels titulars presentant la documentació a la FUE (finestreta única empresarial) des de Canal Empresa, enviant el formulari amb les dades que es demana des d’aquest portal i únicament per via telemàtica al departament d’Empresa de la Generalitat de Catalunya.
Telemàticament - Instància genèrica
Podeu fer servir aquesta instància quan no existeixi un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.
PresencialmentTelemàticament - Queixes, suggeriments i propostes
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc.
PresencialmentTelemàticament - Sol·licitud d'accés a la informació pública
Aquest tràmit us permet exercir el vostre dret d'accés a la informació pública -tant a títol individual com en nom i representació de qualsevol persona jurídica legalment constituïda- de què disposa aquests ens.
PresencialmentTelemàticament - Cita amb càrrec electe o tècnic municipal
Aquesta sol·licitud us permet demanar cita perquè us atengui un càrrec electe (alcalde, regidor) o un tècnic municipal.
PresencialmentTelemàticament - Ús d'equipaments municipals per a activitats culturals, esportives o de lleure PresencialmentTelemàticament
- Volant d'empadronament actual
Document emès per l'Ajuntament que acredita l'empadronament d'una persona en un domicili d'acord amb les dades actuals que consten al Padró Municipal d'Habitants.
PresencialmentTelemàticament - Comunicació prèvia ambiental municipal (Annex III)
És el règim d’intervenció a través del qual les persones o empreses titulars d'una activitat, posen en coneixement de l’ajuntament fets o elements relatius a l’inici d’una activitat sota la seva responsabilitat.
PresencialmentTelemàticament - Declaració responsable en matèria de salut alimentària
És el règim d’intervenció pel qual la persona interessada declara, sota la seva responsabilitat, les dades de l’establiment i de l’activitat i manifesta que compleix i aplica els requisits establerts a la legislació sanitària i que es compromet a mantenir-ne el compliment durant l’exercici d’aquesta activitat.
PresencialmentTelemàticament - Sol·licitud informe previ en matèria d'incendis
És l'informe en matèria de prevenció d'incendis que s'ha de sol•licitar amb anterioritat a la presentació de la comunicació prèvia d'una activitat considerada de risc important en matèria d’incendis, quan aquesta estigui inclosa en els annexos 1 o 2 de la Llei 3/2010, de 18 de febrer.
- Comunicació de canvi de titularitat d'activitats
És el tràmit a través del qual la persona o empresa titular d'una activitat que disposa de llicència o comunicació prèvia vigent, posa en coneixement de l’Ajuntament que transmet el corresponent títol que l’habilitava per exercir l’activitat.
PresencialmentTelemàticament - Llicència ambiental (Annex II)
Estan sotmeses al règim de llicència ambiental municipal les activitats ubicades en un mateix centre o en un mateix establiment i que pertanyen a la mateixa persona o empresa titulars, que es relacionen a l’annex II de la Llei 20/2009, de prevenció i control ambiental de les activitats (LPCAA), tant per ser implantades com per a tota modificació substancial que s’hi pretengui realitzar un cop autoritzades.
PresencialmentTelemàticament - Comunicació prèvia de modificació no substancial d'activitat amb efectes sobre les persones o el medi ambient
És el tràmit a través del qual la persona o empresa titular d'una activitat que disposa de llicència o comunicació prèvia vigent, posa en coneixement de l’Ajuntament que procedeix a realitzar-hi una modificació no substancial.
PresencialmentTelemàticament - Certificat Compatibilitat Urbanística-Tràmit activitats
És l'informe previ en el qual l’Ajuntament es pronuncia sobre la compatibilitat de l’activitat projectada amb el planejament urbanístic vigent i la disponibilitat i suficiència dels serveis públics municipals per atendre els requeriments de l'activitat.
- Exercici del dret d'accés (LOPD)
Aquest tràmit us permet sol·licitar i obtenir informació sobre si les vostres dades de caràcter personal, incloses als fitxers de l'Ajuntament, estan sent objecte de tractament, amb quina finalitat i amb quins usos concrets, així com quin és l'origen de les dades i quines comunicacions s'han realitzat o es pretenen realitzar.
TelemàticamentPresencialment - Exercici del dret d'oposició (LOPD)
Aquest tràmit us permet sol·licitar que no es tractin les seves dades personals o, es cessi el seu tractament, si aquest s'hagués iniciat anteriorment.
PresencialmentTelemàticament - Exercici del dret de rectificació (LOPD)
Aquest tràmit us permet sol·licitar la rectificació de les seves dades personals quan siguin inexactes o incompletes.
TelemàticamentPresencialment - Exercici del dret de cancel·lació (LOPD)
Aquest tràmit us permet sol·licitar la supressió de les dades que resultin inadequades o excessives incloses als fitxers de l'Ajuntament.
TelemàticamentPresencialment - Sol·licitud de Certificat Urbanístic
Sol·licitud de certificat urbanístic
PresencialmentTelemàticament - Devolució d'avals dipositats per obres
Sol·licitud de devolució d'avals dipositats per llicències d'obres
PresencialmentTelemàticament