Són un conjunt d'accions encaminades a la digitalització i descentralització de la informació turística.

Són un conjunt d'accions encaminades a la digitalització i descentralització de la informació turística.

INVERSIÓ TOTAL: 100.593€
SUBVENCIÓ: 85.593€
ANY:  2023
NUM. EXPEDIENT: TURDTIS-2022-181

Santa Susanna ha dut a terme un projecte estratègic per avançar cap a un model de Destinació Turística Intel·ligent (DTI) mitjançant dues línies d’actuació principals: la millora del posicionament digital del municipi i la descentralització de la informació turística.

1. Millora del posicionament digital del municipi

Amb aquest eix s’ha treballat per:

  • Optimitzar la presència de Santa Susanna a internet amb campanyes SEO i SEM.

  • Millorar la reputació online i la presència a xarxes socials.

  • Crear un banc audiovisual amb vídeos i materials de promoció.

  • Desenvolupar visuals de la nova marca turística.

  • Implantar un Sistema d’Intel·ligència Turística (SIT) per analitzar dades de fonts diverses (webs, wifi, xarxes socials, enquestes...).

2. Descentralització de la informació turística

S’han distribuït 30 dispositius digitals (tabletes) personalitzats amb la plataforma Infotools en allotjaments turístics del municipi, permetent que els visitants accedeixin a:

  • Informació actualitzada sobre activitats, serveis i espais d’interès.

  • Recomanacions personalitzades segons les seves preferències.

  • Recursos digitals sense necessitat de material imprès.

Beneficis del projecte:

  • Millora de l’experiència del visitant i de l’accessibilitat a la informació.

  • Reducció de l’impacte ambiental i impuls de la sostenibilitat.

  • Major implicació del sector turístic local i col·laboració publicoprivada.

  • Potenciació del turisme actiu, gastronòmic i cultural.

  • Avanç cap a un model turístic més inclusiu i eficient, basat en dades.