S’aprofita la visita institucional que durant el 2022 i 2023 han fet 1.050 afiliats de la federació de sindicats jueus Histadrut per intentar penetrar en el mercat hebreu

Santa Susanna promociona la destinació a Israel sortejant estades de 8 dies .

Santa Susanna ha iniciat una acció de promoció de la destinació turística al mercat d’Israel per donar a conèixer les bondats del municipi. Es tracta d’una acció estratègica que persegueix obrir-se pas en el mercat jueu i captar un perfil de turista que té un poder adquisitiu alt i que consumeix, preferentment, cultura, gastronomia i tecnologia.

El municipi vol aprofitar la ubicació estratègica de Santa Susanna, situada a mig camí de dos importants llegats jueus sefardites com són els de Barcelona i Girona, per oferir als visitants un espai amable amb la natura, tranquils i ben situat.

Aquesta iniciativa sorgeix de la col·laboració que es va iniciar a principis de l’any passat amb la federació de sindicats Histadrut d’Israel. Un total de 1.050 afiliats a la federació han visitat des de llavors Santa Susanna per conèixer de primera mà el model de transformació urbanística del municipi i la seva compatibilitat amb el desenvolupament turístic, el respecte i protecció del sector agrícola, la sostenibilitat i el progrés social.

Aquest 2023 s’ha enfortit la relació i s’ha donat continuïtat amb les visites presencials a Santa Susanna d’aquest col·lectiu professional en l’àmbit públic educatiu, econòmic i de la salut d’Israel. Amb aquestes persones s’han fet diversos sortejos d’estades de 8 dies a Santa Susanna perquè coneguin la destinació i actuïn de prescriptors quan tornin a Israel. L’alcalde Joan Campolier ha rebut a l’Ajuntament a les guanyadores del primer sorteig.