S’aprofita la visita institucional que durant el 2022 i 2023 han fet 1.050 afiliats de la federació de sindicats jueus Histadrut per intentar penetrar en el mercat hebreu
Santa Susanna ha iniciat una acció de promoció de la destinació turística al mercat d’Israel per donar a conèixer les bondats del municipi. Es tracta d’una acció estratègica que persegueix obrir-se pas en el mercat jueu i captar un perfil de turista que té un poder adquisitiu alt i que consumeix, preferentment, cultura, gastronomia i tecnologia.
El municipi vol aprofitar la ubicació estratègica de Santa Susanna, situada a mig camí de dos importants llegats jueus sefardites com són els de Barcelona i Girona, per oferir als visitants un espai amable amb la natura, tranquils i ben situat.
Aquesta iniciativa sorgeix de la col·laboració que es va iniciar a principis de l’any passat amb la federació de sindicats Histadrut d’Israel. Un total de 1.050 afiliats a la federació han visitat des de llavors Santa Susanna per conèixer de primera mà el model de transformació urbanística del municipi i la seva compatibilitat amb el desenvolupament turístic, el respecte i protecció del sector agrícola, la sostenibilitat i el progrés social.
Aquest 2023 s’ha enfortit la relació i s’ha donat continuïtat amb les visites presencials a Santa Susanna d’aquest col·lectiu professional en l’àmbit públic educatiu, econòmic i de la salut d’Israel. Amb aquestes persones s’han fet diversos sortejos d’estades de 8 dies a Santa Susanna perquè coneguin la destinació i actuïn de prescriptors quan tornin a Israel. L’alcalde Joan Campolier ha rebut a l’Ajuntament a les guanyadores del primer sorteig.