Santa Susanna present al World Travel Market de Londres
El WTM reuneix anualment 5.000 empreses i entitats expositores d'aprop de 200 paÈsos, y rep a uns 48.000 professionals del sector, ha informat la Conselleria d'Empresa en un comunicat.
Participant en el WTM, Catalunya pretén continuar millorant les xifres del mercat britànic, el segon emissor més important de turistes a Catalunya després de França : de gener a setembre ha crescut un 28,5% respecte el mateix període de l'any anterior.
Dins d'aquest context, a Santa Susanna el mercat britànic es troba entre la cinquena i sisena posició dels turistes que ens arriben, que són principalment del mercat centre europeu.
Segons el director de l'Oficina de turisme de Catalunya al Regne Unit i Irlanda Vicenç Capdevilla, aquest mercat està en augment donat que s'està recuperant de la crisi i també li beneficia el canvi de moneda, amb qui l'alcalde de Santa Susanna Joan Campolier i la gerent de la Fundació Mercè lópez van tenir l'oportunitat de reunir-se per començar a treballar la promoció de Santa Susanna, especialment pel que fa al turisme familiar britànic.
L'alcalde de Santa Susanna i president de la Fundació Turística Joan Campolier va assistir a la inauguració de la fira, en la qual va coincidir amb la Directora General de Turisme de la Generalitat de Catalunya Marian Muro i l'ambaixador d'Espanya al Regne Unit Federico Trillo, els que van confirmar que les dades del mercat britànic d'aquest any havien sigut millors que les de l'any anterior, i que s'espera continuar amb aquesta tendència de recuperació del turista britànic.
D'altra banda, l'alcalde i la gerent van assistir a la roda de premsa del Ministre espaÈol de turisme, José Manuel Soria, en la qual va tenir l'oportunitat de saludar al Ministre i a la Secretaria d'Estat Isabel Borrego, amb qui ha tingut oportunitat de coincidir en altres ocasions per treballar el turisme nàutic entre d'altres temes turístics.