Ja es pot demanar cita prèvia per als tràmits presencials a les oficines de l'Ajuntament
Com a conseqüència de la declaració de l’Estat d’Alarma provocat per la pandèmia ocasionada pel coronavirus Covid19, es va suspendre l’atenció presencial a les oficines de l’Ajuntament de Santa Susanna, per tal de garantir la seguretat i la salut dels ciutadans i del personal municipal.
Per això, donem prioritat a l’atenció telefònica (93 767 84 41) i a la realització dels tràmits telemàtics mitjançant signatura electrònica, que es poden fer amb l’IdCat mòbil https://idcatmobil.seu.cat/ que es pot obtenir a la mateixa pàgina web de l’Ajuntament: www.stasusanna.cat
En arribar a la fase 2, donem l’opció de sol.licitar cita prèvia per a les persones que no disposin de mitjans telemàtics o per als tràmits que requereixin d'atenció presencial.
[Llegiu-ne més a continuació]
Tot i així, un cop obtinguda la cita prèvia, s’estableixen els següents requisits d’obligat compliment per accedir a les dependències municipals:
- Ser puntual a l’hora concertada.
- Que acudeixi una sola persona per realitzar el tràmit (a no ser que hi hagi una causa justificada).
- És obligatori l’ús de mascareta.
- Si s'ha de signar algun document, portar el propi bolígraf.
- La visita serà el més breu possible i es concretarà a la gestió sol·licitada.
Podeu demanar la cita prèvia mitjançant el següent formulari o al telèfon 93 767 84 41 de dilluns a divendres de 9 a 14 h.