Santa Susanna engega la campanya de publicitat “L’oasi del Mediterrani”
Un vídeo de 3 minuts mostra els atractius naturals, culturals i gastronòmics del poble i desvetlla el ventall de possibilitats per gaudir d’unes vacances tranquil·les però divertides.
A punt d’encetar la temporada turística, Santa Susanna presenta el vídeo promocional “Santa Susanna, l’oasi del Mediterrani”. Es tracta d’un espot de 3 minuts on mostra l’aposta de la destinació turística per la qualitat basada en la sostenibilitat i la tecnologia del municipi, conformada pels seus valors culturals, naturals i gastronòmics.
El vídeo utilitza les tècniques més adients per crear un producte ple de sensibilitat. Acompanya a l’espectador pels racons de Santa Susanna i els convida a descobrir-hi el seu patrimoni. Amb una banda sonora que s’escau amb el to i amb el contingut de l’espot, la campanya mostra les possibilitats del municipi i anima a l’espectador a endinsar-se en els carrers del poble per trobar-hi espais envoltats de natura, cultura o mar. També ensenya l’adaptació de la destinació turística Santa Susanna a les noves tecnologies i la intel·ligència artificial, per posar-ho al servei del visitant com a mètode per garantir una experiència segura, immersiva i completa.
La campanya està pensada per donar a conèixer Santa Susanna a un públic de proximitat. Va dirigida, en primera instància, al mercat català, però també al peninsular, sobretot el del nord d’Espanya.
(Enllaç per visualitzar l’espot “Santa Susanna, l’oasi del Mediterrani”).