Santa Susanna aposta per la qualitat amb la renovació de la Q de Qualitat Turística a l'Oficina de Turisme
L'ajuntament de Santa Susanna continua apostant per la qualitat i ho demostra amb la renovació del distintiu de Q de qualitat turística a l'oficina de Turisme de Santa Susanna.
L'oficina de turisme es va certificar per primer cop l'any 2005 i ha renovat durant els anys posteriors el distintiu que atorga l'ICTE (Instituto para la Calidad Turística EspaÈola). Així, en una auditoria externa realitzada el passat 16 d'octubre, l'oficina de turisme ha renovat un any més la marca de qualitat.
Una de les valoracions de la auditoria ha estat que la nova oficina compartida amb Renfe, amb un espai més ampli i visualment més lluminós, dona un nou valor afegit al servei de informació del destí.
Amb un total de 25.080 consultes ateses durant el 2013 (fins al mes de setembre), la seva missió principal és la d'informar, de forma objectiva, de l'oferta turística del municipi i projectar una imatge del destí sota els paràmetres de la qualitat i l'excel·lència turística, amb l'objectiu de satisfer i superar les necessitats i expectatives dels nostres visitants en relació a la informació sol'icitada i l'oferta existent. En aquest sentit, els visitant enquestats in situ valoren amb una puntuació de 9,9 punts sobre 10 el servei rebut.
En referència als visitant, les principals nacionalitats que s'atenen a l'oficina de turisme provenen, principalment d'Espanya, Rússia, França, Regne Unit, Paios Baixos i Alemanya.
D'altra banda, les consultes més realitzades fan referència a mitjans de transport i informació genèrica i activitats, de Santa Susanna i Barcelona ciutat.