L’Ajuntament impulsa la campanya “Santa Susanna desperta per a què tu vinguis a somiar”
Va dirigida al turisme de proximitat, català i espanyol, amb l’objectiu que passin les seves vacances al municipi
L’Ajuntament ha preparat una campanya per promocionar dins el mercat català i espanyol la marca turística de Santa Susanna. L’objectiu és que les famílies que aquest any no han pogut planificar les seves vacances, sàpiguen que a pocs quilòmetres de casa seva disposen d’un espai ple de natura, mar, muntanya i tranquil·litat.
[Lleigiu-ne més a continuació]
La campanya està pensada per ensenyar Santa Susanna tal i com és, un oasis ben situat entre Barcelona i Girona. Una destinació molt coneguda i apreciada a Europa que ara es vol obrir encara més al mercat català i espanyol.
El missatge de la campanya “Santa Susanna desperta per a què tu vinguis a somiar” ja demostra la voluntat de servei i d’acollida d’una destinació turística situada entre les deu més buscades a nivell estatal. Els suports que s’han utilitzat per la campanya de promoció de la destinació turística són vídeos, banners i cartells, en català i castellà.
És una campanya de promoció però, en el fons, és una fotografia del que realment és Santa Susanna, un municipi que sempre ha tingut els braços oberts per acollir, servir i fer gaudir a les famílies que confien les seves vacances en aquest municipi del Maresme.
Podreu veure el vídeo al següent enllaç.