L'Ajuntament de Santa Susanna i Renfe posen en marxa un punt integral d'informació i atenció al viatger i al turisme
Des d'avui 10 de juliol, Santa Susanna compta amb un nou centre que integra l'oficina de informació i venda de bitllets de Rodalies de Catalunya així com una ampliació de l'oficina de turisme de l'Ajuntament de Santa Susanna.
Aquest punt integral, que romandrà obert entre les 6h i les 22h hores es situa a l'avinguda del mar, just davant de l'estació de tren i pretén optimitzar els espais donant un millor servei als visitants de la destinació.
L'oficina de turisme de Santa Susanna la qual disposa del segell de qualitat turística, porta des de fa anys oferint un servei d'informació i atenció al turista de la destinació. L'oficina de turisme de Santa Susanna, s'ha convertit en un punt d'informació referent així com necessari per a molts visitants i turistes. S'ofereix informació del destí, activitats, patrimoni, festes populars, informació de transport, informació meteorològica,etc així com informació d'altres destinacions i punts referents com poden ser Barcelona, Museu Dalí, FCB, Monestir de Montserrat,etc.
L'estació de Santa Susanna està integrada a la línia R1 de rodalia de Barcelona (Maçanet/Blanes-L'Hospitalet/Molins de Rei per Mataró) i és utilitzada diàriament per una mitjana de 3.500 viatgers diaris durant l'època estival. Els clients d'aquesta estació disposen de 36 trens per desplaçar-se cap a Barcelona i 35 per fer-ho sentit Blanes.
Per a més informació els clients poden dirigir-se a les estacions, al telèfon 900 41 00 41, als webs www.rodaliesdecatalunya.cat i www.renfe.com