Horaris i atenció de les oficines municipals i de l'ORGT
Actualitzem els horaris i les vies de comunicació pel que fa a l'atenció de les oficines municipals i de l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona.
[Llegiu-ne més a continuació]
Oficines municipals
L'atenció al públic es portarà a terme, fins a nou avís, mitjançant els següents canals:
- Registres i tràmits telemàtics: al web www.santasusanna.cat durant les 24 hores del dia.
- Telefònic: al 93 767 84 41, de 9 a 14 hores i de dilluns a divendres.
Jutjat de Pau
- Atenció telefònica per cita prèvia al 93 767 84 41.
Correus
- Atenció presencial a l'oficina del c/ Jaume I, 17, els dilluns, dimecres i divendres, de 9 a 11 hores.
Oficina de l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona
Queda suspesa, fins a nou avís, l'atenció presencial a l'oficina de Santa Susanna i a la resta d'oficines de la Xarxa Territorial de l'Organisme de Gestió Tributària. L'atenció al contribuent es continua portant a terme a través dels següents canals:
- Telemàtic: al web www.orgt.diba.cat, les 24 hores del dia mitjançant el registre telemàtic.
- Correu electrònic: es poden enviar les consultes pertinents als e-mails orgt.sta.susanna@diba.cat i/o orgt.atenciociutadana@diba.cat.
- Tràmit de registre de documents: al web www.orgt.cat/registre.
- Telèfons oficines: 934 729 232 i 674 797 441 / 674 797 440
- Telèfons call center: 932 029 802 / 932 029 805
Durant la vigència de l'estat d'alarma, se suspenen i s'interrompen els terminis per a la tramitació de tots els procediments de les entitats del sector públic.